Avui treball, tot el dia tancat a l'oficina...les conseqüències de tenri uns quants dies de festa seguits; quan tornes, hi ha una muntanya de temes acumulats que t'impedeixen sortir. I això que el dia ha estat magnífic.
Però també coses bones.
Primer, he aconseguit fer gairebé tot el que m'havia proposat i tot el que tenia pendent i, a més, una sorpresa agradable: un amic em regala un llibre. És el Ruben Gran, company i amic que va passar un temps treballant amb mi, i que és en molta part "culpable" que els Reixos m'hagin portat la magnífica bicicleta que ja he començat a gaudir.
Va anar a la segona edició de "La Pica", una bicicletada molt interessant i multitudinària que es va celebrar diumenge a Picamoixons, i a la qual jo no vaig poder anar perquè havia de fer el SOCC de Pratdip.
Ell -el Ruben- m'havia informat i m'havia proposat d'anar-hi. Finalment, ell sí que hi ha anat i li han regalat un llibre. Doncs bé, avui un altre company me'l porta de part seva...ostres, gràcies!
Es tracta de "Camins de muntanya" del Josep Maria Sugranyes, un llibre que es posa a la cua per quan acabi el que tinc ja quasi llegit -bé, hi ha hagut interrupcions extraliteràries, com ara els llibres de Maluquer, Clark, etc.
Segur que serà una lectura deliciosa. Te'n dec una més!
Ah! Canviant totalment de tema. Obama ja és president -del Món?
No sé, crec que aquest bon senyor, sens dubte ple de bones intencions, no sap ben bé on s'ha posat. Em dona la sensació que serà una patacada pitjor que en Sabater, ja que s'espera massa d'ell, no?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada