Molt bé, Marta, aquest cop sí, t'has guanyat un cafè! Realment era difícil, no? Oca canadenca, Branta canadiensis, policia muntada del Canadà...Je, Je.
Doncs sí, concretament a Vancouver, on nou forestals representem el Cos d'Agents Rurals als Jocs Mundials de Policies i Bombers.
Aquí hi trobareu tota la informació.
Jo, concretament, participo demà -avui a Catalunya- en la cursa de Cross de 10 Km. a un preciós parc que es diu Jericho Beach, on vaig fotografiar la primera Àliga calba.
Avui hem anat a Stanley Park, un magnífic parc dins la ciutat on també es pot veure Àliga calba i molts arbres de més de quaranta metres.
Un parell de fotos, una, el Robin, Turdus migratorius, un ocell força típic i corrent. L'altra, un petit pont penjant que vam travessar ahir i que era com el que hi havia hagut al Brugent i se'l va emportar la riuada, bé, sí, una miqueta més gran, és clar.
Per cert, el Canadà és el paradís dels fotògrafs de Natura: espectacular i amb una fauna refiadíssima, enlloc de marxar, et vénen a veure.
Nota interessant; el company Xavier ha penjat un parell de fotos més al seu bloc. Per treure's el barret!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada