Una passarel·la al delta de l'Ebre, un camí nou, obert enmig del canyís.
Ara és un bon moment per anar al Delta, ben aviat farà massa calor i hi haurà massa insectes.
'ILLES FÈROE', DE JOAN RAMELL
Fa 11 hores
Una passarel·la al delta de l'Ebre, un camí nou, obert enmig del canyís.
Ara és un bon moment per anar al Delta, ben aviat farà massa calor i hi haurà massa insectes.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada