És curiós el vostum que tenen les orenetes cua-rogenques de fer sempre els nius sota els ponts. Avui, per exemple, m'he hagut de parar a la vora d'un pont, un cop feta la feina i animat pel fet que ja han tornat, he volgut mirar a sota, a veure si hi havia sort. Doncs sí!
CASA BATLLÓ OBRE LA TERCERA PLANTA
Fa 16 hores






Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada