Ha aparegut un llibre que, suposo, per a la majoria de la gent passarà totalment desapercebut. Però, naturalment, per al meu gremi, no.
Ben al contrari, serà una eina més, útil per a la investigació de les causes dels incendis forestals, i, per als que ja en tenim una certa experiència, per a seguir millor el procediment quan es tracta d'incendis que esdevenen delicte, i que, per tant, seran motiu d'un atestat que saps quan comença, però no saps mai quan ni com acabarà.
Una obra, doncs, interessant, instructiva i molt treballada. No cal dir que ha comptat amb la nostra col·laboració, fins i tot amb alguna fotografia, que no brillarà per la seva estètica, però sí per la seva espectacularitat.
1 comentari:
Em pregunto qué és més punible penalment: provocar un incendi de 4000 ha cremades o bé expressar en veu alta la opinió que hom té del Cap de l'Estat Español? Potser algun il·lustre jurisconsult del TC em podria donar resposta.
Publica un comentari a l'entrada