Ahir vam poder fer una actuació reeixida. Vam alliberar un voltor subadult que havia estat capturat molt esgotat a l'Alt Camp. El vam portar fins a les Pinedes, al terme d'Arbolí, on s'enlairen les ales de pendent.
Feia un dia fantàstic, amb una visibilitat de molts quilòmetres i hi havia un perfecte vent de cara per a enlairar-se,
Així ho va fer, com podeu veure a la fotografia, de primer, va agafar el vessant de l'enlairament, amb el que es va elevar fins a prou alçada per a agafar les primeres tèrmiques. Després, demostrant que era un subadult que ja sabia volar força, va anar enllaçant tèrmiques fins que es va perdre de vista, a centenars de metres d'alçada.
Hores d'ara ja deu ser amb els seus parents al lloc d'on va sortir per a fer el seu vol dispersiu que el va portar al Camp.
Curiositat: no portava cap marca de cap mena!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada