El passat 17 d'abril vam treballar a la comarca, feina habitual, amb uniforme de treball, com sempre, i amb un company. Crèiem que seria el darrer dia de treball. Però no, el cos de Mossos d'Esquadra ens convida al seu dia de les Esquadres, és un dia assenyalat, un dia important per als Mossos, no hi podem faltar. Així és que, realment, el darrer dia de treball ha estat el dia 5 de maig i, curiosament, la darrera jornada laboral hem vestit amb l'uniforme de representació (camisa i corbata) i rodejat de Mossos i molta altra gent, a Vila-seca.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada