Ostres, quina meravella! Les bones notícies es repeteixen; torna a aparèixer la cartera a casa i aquest cop amb un altre llibre, encara més, ens l'envia directament el seu autor, i dedicat. Es pot demanar més? Moltes gràcies, Ferran, en gaudirem força.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada